justbeccca

Lördag

Kategori: Allmänt

Ja min uppdatering är ju inte den bästa just nu. Jag lömmer verkligen bort vissa saker. Pratade i tele i morse, jag var inte nyvaken eller något sånt, men nu kommer jag inte riktigt ihåg vad vi kom fram till. De är skit jobbigt.
Samma sak gäller gårdagen, minns att jag är arg på en person och att vi ska prata mer i veckan om det på en fika. Men allt som sas mellan oss kommer jag inte riktigt ihåg.

Min dag
har varit lite som den varit, mest slapp. Jag sov ju på soffan här hos Josse och Håkan, ingen av oss orkade ta fram extra sängen i natt när vi kom hem. Så jag låg i soffan och sov till och från till klockan fem tror jag det var. Ganska skönt att ha en sån dag =)
Sen åkte vi till carro em sväng och hälsade på, både mami och papi var där.
Efter vi hade varit där så åkte vi ut till skoghall och håkan fixade med bilen medans jag, josse och Håkans mamma satt och kollade på och pratade. Han har världens sötaste mamma. hih
Nu är vi äntligen hemma efter ha varit ute och flängt lite efter skoghall. Snart är de mat, Josse lagar =) hih

Kvälle
n vet jag inte riktigt hur den blir. Det märks, ska i alla fall plocka ihop mina grejer snart. Ska sova hemma i natt. Dock själv. Men i natt är de tryggt och lugnt hemma. Måste springa nu till köket och äta.
Pussisar på de

XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: