justbeccca

Is, is mera is

Kategori: Allmänt

Ja som ni flesta nog märkt har jag blivit helt tokig i is på senaste tiden. Man kan nästan säga att det är ett nytt beroende för mig. Älskar det, hur gott som helst att sitta och knapra på is en kväll istället för godis.

Min kväll blev så att Josse och jag skippade fikat på stan för klockan blev så mycket när hon hade slutat jobbet och sedan varit hem och duschat, så vi åkte med Håkan ut till Skoghall och tvättade bilen. Under tiden där ute ringde Daniel och frågade om hundmat som Ina kunde få lite av tills på måndag. Då hon behöver ett annat foder som gör att hon går upp i vikt. För lilla tjejen har tappat tre kilo sen i onsdags, så hon ser jätte liten ut. Så efter skoghall åkte vi till Shell och sa hej till Johan och Jessica och sedan hem till mig hämtade hundmat och sedan hem till Johanna och Daniel och lämna maten. Fick träffa Ina då, hon var hes och hög. NÄr hon sätter sig ner så har hon inte riktigt koll på vart hennes ena bakdelen är (den som är gipsat) Hur som helst är hon hur söt som helst =)
Efter dom så åkte vi till papi och Josse och jag fixade till han. Plockade hans ögonbryn och klippte hans hår, han blev hur snygg som helst. Sen åkte vi till McD och käkade. Guud vad gott de var. Efter de har vi varit lite överallt. Åkte en sväng till välsviken och kollade. Träffade folk på Shell. Men nu är jag hemma och det är skönt de, är faktiskt lite små trött, men ändå inte. Ja just de efter vi hade varit i välsviken åkte vi och hälsade på mami och Pille som var på fest hos en kompis på kroppkärr och dom hade med Baily. Jag ville så desperat träffa mitt hjärta. Han blev så himla glad när vi kom dit också busade vi lite, det slutade i alla fall med att han sprang rakt in i mig och fällde mig på asfalten. Haha skit roligt var de. Sen var jag med in en sväng och retades med Markus(fettot) haha.
Nu ska jag snart krypa ner i sängen och bara ta de lugnt, kanske sätta på en film också och försöka somna till den. Kollade faktiskt på en film under veckan, Camp Rock. Hade ju aldrig sett den tidigare. Men jag gillade den verkligen. Eller ja jag gillade mer atmosvären i den, spänningen mellan han och henne.
Får se om det blir mer sömn i natt än det varit dom senaste nätterna, jag är så trött och sliten och vill bara kunna sova en helt normal natt och ha en helt normal dag dagen efter. Josse och håkan frågade mig förut om jag skulle med till Råda imorgon,
jag: Vilken tid?
Dom: nio hade vi tänkt åka
Jag: Nej då kan vi glömma de =(
Evsan frågade mig förut om jag skulle med upp till kil till hennes mamma och fira henne lite smått imogon. Jag vill jätte gärna det.
Jag: vilken tid åker ni dit?
Evsan: runt tolv hade vi tänkt.
Jag: Nja de är tveksamt, beror på hur mycket sömn jag får i natt.
Evsan: Okej, men jag ringer dig i morgon och kollar med dig.
Jag: Ja, gör de. Jag vill jätte gärna med. Men dom senaste nätterna harjag bara fått 2timmars sömn från det jag gått och lagt mig fram till tre-fyra på eftermiddagen. Skit jobbigt =(


Måste berätta en till grej josse sa till mig förut när vi bärja prata om den idioten jag chattade med igår på msn. Hehe
Jag: jag sa till han att jag tycker att han är ett omoget svin.
Josse: Du har verkligen blivit en bitch.
Jag: haha, kanske de. Men jag sa bara sanningen. Han får leva med de, inte jag =)

Sen senare när vi var på McD när dom klantade sig hela tiden, så kom jag nog på mig själv, jag är nog ganska bitchig. Men det är väl inget fel med de jämt? Jag säger ju vad jag tycker och tänket. Jag håller ju inte på att ljuga för folk och jag vet för det mesta vad jag vill ha i livet. Är de bitchigt och fel då? Nej de tycker inte jag. Fler borde vara som mig. inte hela tiden rätta sig efter andra. Stå på era tvp egna ben och visa vem ni är istället. Försök inte vara alla andra tillags. Det funkar inte så bra hela tiden. har redan försökt det engång och det gör jag inte igen.
Nej nu blir de sätta på en film och så, ska kolla runt lite först på nätet.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: