justbeccca

Hos Carro

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma hos Carro. Efter att ha varit ute vid BRL sen strax efter ett. Där var jag, Josse, Håkan, Carro och Baily. Träffade lite folk och sedan gick vi till bilen, jag var trött och frös. Plus det var synd om Baily som hör ex antalgånger bättre än oss människor. Fan vad de kan spela vissa bilar. Jag ska nog också bärja bygga ljud. Det verkar roligt. Inte för att jag har någon aning om hur man gör de. Men de funkar nog =)
Sitter i alla fall här hos Carro och väntar på mat. Sen ska vi leka med Josse och Håkan igen. Får se vad som händer ikväll. Just nu fördriver jag tiden med att läsa den nya Cosmopolitan. Egentligen tycker jag att killar borde läsa denna tidningen, för den handlar ju om tjejer och hur dom vill ha det och lite sånt. För att en kille ska förstå en tjej bra så borde han läsa denna.
Men hur som helst så tänker jag fortsätta ligga under täcket här i soffan och läsa klart tidningen. Sen ska jag läsa den nya Ikea katalogen =) hih
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: