justbeccca

Hemma hos Carro

Kategori: Allmänt

Nu är Mattis och jag hemma hos Carro och dricker kaffe och pratar. Nu är alltsom de ska vara igen=) Det märks verkligen hur mycket man har saknat sin bästavän.
Har kollat lite på bilder somhon tagit.Så några av dom ska jag få.
Sen så kan jag inte berätta riktigt än vad jag gjorde för hemlighet igår, för jag vet inte riktigt än hur de går och blir och allt. hih
MIn dag har varit seg idag igen. Förut upptäckte jag vad den tredje biverkningen var,jag snubbar på mina egna ord. haha det tog några dagar innan jag mindes var det var. Förut somnade i alla fall jag och Mattias imammas säng och vi hade min älskade baily emellan oss. Först dampade sig Baily mot kuddarna och täckena och mig och när Mattias kom och kollade vad vi höll på med. Sen tvär somnade vi alla tre och sov tillstrax innan fyra. Efter vi vaknade gick vi en sväng med Baily och tillsist gick vi hit. På vägen mötte vi först papi och sedan Kim och Robert eller  ett annat ord som är Mattias "Min svarta Robert", Hahaha

         
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: