justbeccca

Hemma hos Carro

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma hos carro. Mattias och jag sitter här och väntar på arr Carro ska bli klar =) Seb blir de ner till stan en sväng. Får se vas som händer efter det.
Igår så åkte jag med Josse och Håkan en svängoch vi hamnade i Välsviken. Där var de roligt =)
Träffade mycket roligt folkoxh sedan åkte vi till Shell och köpte te och dricka och till sist åkte vi hem.

Idag har jag varit vaken sen sju i morse och slappat mest, men små grejat hemma också.
Sen åkte jag med Carro till Bergvik och där hittade jag en tröja till koftan jag köpte igår. Och vet ni vad de bästa är, de var på rea. Sen så bestämde Carro och jag att vi skulle köpa skor den 25e =) Mina är såå snygga på mig och Carros är sååå snygga på henne.
Men nu ska jag vara social med dom andra och sedan ska vi ju iväg. Får se om Josse och Håkan följer med också. hih
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: