justbeccca

Har lite smått tråkigt

Kategori: Allmänt

Sitter här igen vid datorn, har lite smått tråkigt. Jag frös förut, så jag tappade upp ett varmt bad och låg där ett bra tag.
Nu sitter jag här, med blött hår och har extramt tråkigt. När jag låg i badet tänkte jag på en sak. Varför har så många par som går isär, svårt att vara vänner?
Jag skulle lätt kunna vara vän med mitt senaste ex, men han klarar inte av de. Varför inte? Du är väl vuxen eller säger du bara så?
Jaja vem orkar ödsla tid på omgna människor, detta är ju bara ytterligare bevus på att man gjorde rätt val.

Jag har velat åka till Ikea hela kvällen och kolla ut grejer som jag vill ha. Men Josse och Håkan har inte kunnat köra och jag har inte några busspengar. Så det sket sig rejält. Men jag hoppas verkligen på att dom ska ut sen, för jag kommer nog annars dö här hemma. Jag vill ju inte ha tråkigt, plus så vill Lina att jag kommer bort till Shell senare. Så jag hoppas verkligen på att de ska ut sen.
Nu ska jag ut och röka en sväng och sedan blir de kanske måla naglarna och lägga en speciell ansiktsmask.


Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: