justbeccca

Goda och dåliga nyheter

Kategori: Allmänt

Vi tar dom goda först. Den dära hemlisen jag hade fick jag svar på idag. Måndag den 10/8 var jag och kollad på en lägenhet här i stan och idag fick jag veta att jag fick den. Ska antagligen in på måndag och skriva kontrakt =) jag är såååå lycklig för det
Den dåliga nyheten är att min kära lilla minipc har lagt av. Har ju för fan inte haft den länge. Nu vill den inte ens starta. Jag är såå arg på de. Ska ha tag i han som sålde den till mig och jag ska ha tillbaka pengarna. Mig kan man fan inte lura när det gäller sånt.
Så om man sammanfattar mig idag, så är det verkligen blandade känslor.

Annars har dagen varit rätt bra. Vi var ju som sagt med klassen i mariebergsskogen, har inte sett så mycket av min klass idag. Vi gick tipspromenad och Mattias och jag tog fel fråger. Men vi hade roligt. Sen kom Patricia dit, skulle ha mött henne på morgonen. Men hon försov sig, så hon kom lite senare.
Efter vi hade slutat så gick jag en sväng på stan med Patricia och nu är jag hemma. Har varit de i lite mer än en timme.
Dricker kaffe och kollar på lite grejer. Men nu ska jag fortsätta få tag i den dära människan som sålde datorn till mig.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer

  • Sophia säger:

    Grattis1 Vad skoj! Etta, tvåa? Vart ligger den? Nyfiken jag vettu ;)

    2009-08-23 | 15:10:27
    Bloggadress: http://sophiajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: