justbeccca

God morgon

Kategori: Allmänt

God morgon på er alla. Nu är jag uppe, har varit de en stund. Ska snart gå ut i köket och kolla om te vattnet är klart.
Efter det blir de att gå ut och röka och sedan göra mig iordning. Sen ska jag vara nere på torget vid tjugo över nio och möta Patricia.
Efter skolan idag blir de iväg snabbt med papi och skriva kontrakt på lägenheten. Då åker vi direkt bort till de kontoret oxh sedan hem efter de.
Sen ska jag hålla på med min byrå. Så något händer i alla fall. Men nu snart kommer Mattias hit, det gick ingen senare än den som går om 4min för honom. Så han kommer hit till mig istället. Så nu ska jag gå och göra mitt te, så jag kommit lite längre när han kommer. Ha en bra dag alle sammans, det kommer jag ha i alla fall =D
Pussisar på de

XOXO
//Bambii

Kommentarer

  • Sophia säger:

    Du står uppskriven på min lista att skicka ut lösen till om det nu blir så att jag skaffar det! =) Jag tycker också det är kul o läsa andras bloggar, ännu roligare blir det ju när man känner personen i fråga =)

    2009-08-24 | 10:20:47
    Bloggadress: http://sophiajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: