justbeccca

Förlåt!! jag ber verkligen om ursäkt..

Kategori: Allmänt

Herregud vad dålig jag blivit på att uppdatera er.
Ja mina dagar ser ut så här: skolan från drygt halv tio varje morgon till drygt fyra varje eftermiddag. Sen så har jag grejer att göra och lilla jag blir extremt trött. Har typ fått narkolepsi av mina smärtstillande. Som dock är slut på måndag och min förbannade jävla läkare har inte ringt än, så nästa vecka för mig lär väl gå käpprätt åt helvete.
Hur som heslt så har jag idag varit sällskap till Carro, Mattias, Patricia och Madde när dom druckit. Först var vi hemma hos Carro. Men där efter någon timme drog Mattias ner till stan för att träffa en tjej i våran klass. Sen vid halv tolv gick jag,Madde och Patricia ner till stan och ut på krogen. Vi gick till arena. Sen har kvällen bestått för mig dansa, dansa, träffa människor, dansa, druckit vatten och is. Dansat druckit vatten med is och ytterligare dansat. Så jag ha rnu ont i mina fötter och är väldigt trött. Men denna kvällen har varit sååå himla bra. Har inte haft så här roligt på jätte länge tror jag.
Patricia och Madde har druckit drickar, öl och cider. Men sånt kan ju inte jag dricka än. Får se när de blir och då kan jag lova att jag verkligen tänker bli full. hehe
Men nu ska jag krypa ner i sängen och sova. SKa ut med Baily imorgonbitti och sedan kommer min Mattias på kaffe. Ska möta Carro någon gång under dagen med. Men vi får se hur allt blir.
Jag lovar att uppdatera er imorgon.
Pussisar på de

XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: