justbeccca

Bilder från senaste tiden

Kategori: Allmänt

Jag kanske först ska berätta om min kväll. Ja förut åkte vi då och gjorde min grej vi skulle göra på måndagkvällen. Får antagligen veta mer imorgon någon gång under dagen. Efter vi hade gjort grejen så åkte jag med Josse och Hawk till skoghall och sedan hälsade vi på Carro en snabbis. Efter det åkte vi bort till Shell så jag fick min efterlängtade kaffe, som jag hade väntat på hela dagen. Där borta blev vi ett tag, då vi träffade lite folk och jag hjälpte Mia med att kolla en sak på hennes hund. Medans hon och jag pratade så pratade Josse och Hawk med Johan och Jessika och några mer, som jag inte vet vad de heter. Sen så åkte vi ut till skoghall en snabb sväng igen och tills slut hamnade vi på Ica i stan. Sen körde dom hem mig. Har undet tiden varit hemma och ute med Baily och var ute för en stund sen igen och kissade natten. hih
Nu ska jag sätta på en film och glo lite innan jag somnar.

Här kommer lite bilder:

           
        
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: