justbeccca

Back again

Kategori: Allmänt

Nu är vi tillbaka hos Carro igen. Vi gick hem förut vad strax innan nio och åt mat med mami, Josse och Håkan. Vid strax efter elva gick vi två tillbaka till Carro och vi hade tänkt sova här i natt. Vilket ska bli väldigt mysigt.
Mattias och jag har suttit här i soffan ett bra tag och pratar hur man ska göra en lägenhet snygg och så. Vi låter som två inredare, våran knversation kommer nog fortsätta ett bra tag till. Just nu är de dära två ute och röker. Jag ville skriva klart här och sedan går jag ut till dom. Tänkte tvinga Carro att göra te åt oss, känner att min hals behöver det.

När vi gick hem förut möltte vi tre vänner, så vi stog och pratade med dom en sväng. Sen gick vi förbi en kläd affär som dom hade i deras skyltfönster skit snygga kläder som jag vill ha =( och jag har för till fället inga pengar. vet ej hur jag ska gå tillväga med detta. Men hur som helst så ska jag ha dom. hih
Nu ska jag gå ut till dom andra. Kanske skriver senare, beror på vad vi gör och omdatorn är  igång.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: