justbeccca

Äntligen tid att blogga

Kategori: Allmänt

Jag har inte haft tid under dagen att blogga.
Igår så sov Mattias och jag hos Carro och det var verkligen roligt. Har så himla roligt med dom två också =) Drack kaffe och te nästan hela tiden. Satt på balkongen till halv tre i natt. Jag kollade i Ikea katalogen och de andra pratade.
Sen gick vi in och satte igång twilight filmen och kollade på den. Carro gick och la sig typ vid fyra och sov, medans vi två kollade klart på den. VI fem imorse var den filmen färdig kollad och då gickjag ut och rökte och fick med med Mattias ut också. Sen vaknade Carro till en sväng. Vi alla gick och la oss och jag började fjanta mig hur mycket som helst, så Carro och Mattias tyckte tillslut att jag blev skit jobbig. hehe Skyll er själva =)

Dagen började med att Carro gick till jobbet vid strax efter sju tror jag. Jag är inte riktigt säker, jag vaknade och tog min tablett och somnade om. Sen började både min och Mattias mobiler ringa runt tolv och de gav sig inte. Så vi båda pratade med folk och sedan runt två gick vi upp och Mattias gjorde te åt oss och vi satte oss på balkongen i skuggan =) mm så gott, det var lite för varmt och jobbigt med sol i ögonen när man känner sig nyvaken.
Sen vi strax innan tre hoppade jag in i duschen och som vanligt tar vi med mobilen in i badrummet och som tur var så ringde papi och sa att han skulle hämta Carro från jobbet kvart över tre. Ja då fixade jag skjus nästan ända hem till mami. Där var jag tvungen att lämna min stora kära väska och hämta mitt brev. För vet ni vad jag har fått pengar idag =) Så det kanske blir något nytt klädesplagg eller ett par snygga skor, vem vet =) hih
Men i alla fall så tog jag med mig Mattias till banken och sedan tvingade jag honom att prova lite kläder, och han så jävla bra ut. När jag får välja kläder till en kille så blir dom alltid nöjda. Dock vart han på lite smått dåligt humör, så han vart inte helt nöjd med byxorna. Men han kommer antagligen in tillstan igen imorgon och ska shoppa kläder. Så vi får se då.. hih
När han åkte kom Carro precis till stan, så vi var till forex så hon kunde växla pengar och sedan kollade vi runt lite i olika affärer. Jag hittade ett par byxor i en affär, men dock så tyckte jag att fickorna såg helt fel ut. Så de blev de inget med. Sen fikade vi och där mötte vi lite folk och pratade med dom en stund. Mycket trevligt
Strax efter åtta var jag hemma och då mötte jag mami på gården och vi gick bort till kina resturangen här och köpte mat. Gud vad gott de var. Har varit sugen på kina mat hur länge som helst. Eller ja vi åt Thai mat, men de är ju typ samma. hih
Efter vi hade ätit kom Josse och Hawk (Hawk och Håkan är samma person, så ni fattar) förbi och hämtade mig, så vi åkte bort till Shell och köpte te och var lite smått sociala med folk där. När man är där så blir man oftast väldigt glad. Eller vad säger du Carro?! hehe
Nu är jag ju som sagt äntligt hemma och jag är ganska trött. Ska kolla runt lite ett tag här och sedan krypa ner i sängen. Imorgon har jag lite saker att göra, så jag ska försöka hålla mig vaken från sju imorgon bitti. Så jag hinner med allt.
Hur som helst är jag nöjd med gårdagen/natten och idag. Haft det väldigt bra och umgåtts med lätta personer och inte tjafsat med någon så som har kunnat förstöra min dag. Det höll nästan på att bli så. Men man får ta det med en nypa salt och ignorera det. För allting löste sig ju. hih
Skriver kanske mer sen. Det finns så mycket jag egentligen vill skriva, men mycket är inte säkert och mysket skullr reta upp folk och jag har inte lust med sånt. Jag skulle också vilja skriva era namn det är riktat mot, men vem orkar tjafsa? Det är ju bara att ignorera och gå vidare. Ödsla sån energi på människor som säker sån energi är inte värd det. Eller håller ni inte med mig?
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: