justbeccca

Skit också!

Kategori: Allmänt

Inte nog med att jag måste bestämma ett nytt abonnemang på det mobila bredbandet(bindningstiden går ut 20/3), så måste jag hinna ta reda på om det finns garanti på min bärbara, då den av ingen anledning har börjat brumma vid start och även låser sig...
Min plan var att förnya det mobila bredbandet och skaffa en surfplatta denna gång. Nu måste jag kanske köpa ny dator igen! Fruktansvärd missnöjd med detta. Jag som hade en plan, en super bra plan..
Sitter och luskar på vad det ska bli. Har några dagar på mig att bestämma mig. Så får vi se vart det leder med datorn.

Har idag börjat med echinagard, Alvedon och apelsiner. Så kanske det går att stoppa förkylningens försök till att bryta ut.
Mötet jag var på, gick enligt mig skit bra. Så ni får man fint vänta i ett par dagar.
Efter mötet blev de fika mys, mat och prat hos Josse innan vi åkte en sväng till rastgården med hundarna innan vi alla hämtade Carro vid tågstationen.

Tillsist har hela familjen legat i soffan, två sover och två har kollat på tv. Jag håller fortfarande på och kollar tv, men David är på väg i säng.
Ska strax gå ut med grabbarna en sista gång innan natten.

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: